چگونه دوره های آنلاین درآمد را برای پزشکان سلامت و تندرستی افزایش می دهد
نوشته شده توسط : Mihayloo

محبوبیت یادگیری آنلاین به طور گسترده در حال افزایش است. بر اساس گزارش مجمع جهانی اقتصاد، 92 میلیون نفر در سراسر جهان تنها در Coursera ثبت نام کرده اند. در حالی که بسیاری از مردم به دوره های آنلاین برای آموزش عالی و یادگیری مهارت های جدید برای بازار کار فکر می کنند، مردم به طور فزاینده ای برای دوره های آنلاین سلامت و تندرستی ثبت نام می کنند زیرا روش یادگیری ما تغییر می کند.

تحقیقات انجام شده توسط McKinsey & Co ایالات متحده، مشتریان به سمت محصولات و خدمات سلامت دیجیتال جذب می شوند. بنابراین، نه تنها دوره های آنلاین برای کسب و کار شما مفید هستند، بلکه ممکن است مشتریان بیشتری در آینده از آنها انتظار داشته باشند.

خوشبختانه، فن آوری این امکان را برای پزشکان سلامت و تندرستی فراهم کرده است که به راحتی دوره های آنلاینی را ایجاد کنند که مشتریانشان دوست دارند. اگر تمرین‌کننده‌ای هستید که روی بازدیدهای 1:1 تمرکز می‌کنید، دوره‌ها می‌توانند جلسات حضوری یا ویدیویی شما را ارزشمندتر کنند و به رشد پایدار درآمد شما کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای دوره های آنلاین و دریافت یک هدیه اضافی از تیم Practice Better، ادامه مطلب را بخوانید!

نگاهی عمیق به نحوه شگفت‌انگیز کردن مشتریان با برنامه‌های آنلاین داشته باشید:

بسیاری از مزایای آموزش بر حسب تقاضا

بسیاری از کارهای مهم در طول سفر سلامت مشتری در بین بازدیدها انجام می شود. در این مدت، مشتریان روی ایجاد عادات جدید و شکستن عادت های قدیمی کار می کنند، که می تواند چالش برانگیز باشد و احساس تنهایی کند. آیا تا به حال شده که مشتری تنها کسی باشد که از لبنیات اجتناب می‌کند و تمام خانواده برای بستنی می‌روند، دچار مشکل شده‌اند؟دوره ها توسعه شما هستند و بنابراین می توانند کمک کنند. ارائه دوره های آنلاین درخواستی به شما این امکان را می دهد که پشتیبانی خود را فراتر از بازدیدهای 1:1 گسترش دهید. دوره های درخواستی می تواند ابزار قدرتمندی برای آموزش مشتری باشد، از آنها حمایت کند و مشارکت آنها را در سراسر پروتکل درمانی شما حفظ کند.

دوره ها مزایای زیادی دارند. هشت مورد برتر ما را در زیر بررسی کنید.

1. یادگیری خودگام به مشتریان شما انعطاف پذیری می دهد

دوره‌ها سلامت و تندرستی را برای کسانی که برنامه‌های پرمشغله‌ای دارند و می‌خواهند در زمان خود یاد بگیرند، قابل دسترس‌تر می‌کنند. بسیاری از پزشکان با افراد حرفه‌ای پرمشغله و با موفقیت کار می‌کنند که بین بسیاری از مسئولیت‌ها تعادل برقرار می‌کنند، و دوره‌ها می‌توانند به پزشک کمک کنند تا با این نوع مشتری در جایی که هستند، طبق برنامه زمانی خود ملاقات کند. به هر حال، آموزش زمانی مرتبط تر و مفیدتر می شود که افراد زمان لازم را برای دریافت آن داشته باشند.

2. یک برنامه مجازی می تواند نیازهای شخصی مشتریان شما را برآورده کند

در حالی که برخی از مشتریان با افزایش مسئولیت پذیری و رفاقت که همراه با جلسات گروهی است ، پیشرفت می کنند ، برخی دیگر ممکن است حریم خصوصی بیشتری بخواهند. بسیاری از پزشکان با برنامه های گروهی به نتایج عالی می رسند ، اما حذف فشار یک جلسه گروهی می تواند به برخی از مشتریان درونگرا کمک کند تا روی خودشان تمرکز کنند. دوره های آنلاین به مشتریان این نوع انعطاف پذیری را می دهد. از آنجا که هرکسی وقت خود را برای هماهنگی گروه یا جلسات 1: 1 ندارد ، برخی از افراد راحتی دوره های آنلاین را جذاب می کنند!

3. ارائه یک برنامه سلامتی مجازی ، خرید مشتری را بهبود می بخشد

ارائه یک برنامه مجازی مانند مشتری شما برای کسری از هزینه با شما جلسات بیشتری دارد. یک دوره به شما امکان می دهد تا ایده ها و مفاهیمی را که می خواهید به مشتریان خود آموزش دهید بسیار فراتر از جلسه 1: 1 گسترش دهید. آموزش بیشتر معمولاً منجر به اتخاذ بهتر تغییرات سالم می شود که از آنها می خواهید. دوره ها همچنین به شما امکان می دهد تا در جلسات 1: 1 ، مانند آزمونها و پرسشنامه ها یا تکالیف ، ابزارهای مختلف یادگیری را درج کنید ، و تقویت رفتارهای سالم را که می خواهید آنها را اتخاذ کنید تقویت کنید.

یک دوره آنلاین همچنین مکان مناسبی برای سازماندهی تکالیف است تا مشتری آنها را از دست ندهد یا فراموش نکند. با یک دوره آنلاین ، مشتریان برای انجام فعالیت های خود در فواصل منظم یادآوری می کنند.

یک ماژول مثال را از 10 روز چالش مراقبت از خود بررسی کنید-برای یک کد دسترسی ویژه بخوانید:

An example of an evergreen program module

4- دوره های آنلاین بهداشت و سلامتی خدمات شما را تکمیل می کنند

آیا متوجه شده اید که همان توصیه های اصلی را به همه مشتری های خود ارائه می دهید ، مانند تعیین اهداف ورزش ، قدردانی روزانه یا ردیابی خواب؟این توصیه ها را در دوره ای که می توانند قبل از قرار ملاقات 1: 1 اول خود با شما انجام دهند ، انجام دهید! این عمل نه تنها پایه و اساس کار شخصی تر را که با هم انجام می دهید ، قرار می دهد ، بلکه آنها را نیز برای بازدیدشان هیجان زده می کند پس از تمام دوره های ساخت دوره. این مثال فقط یکی از روشهای بسیاری است که می توانید دوره ها را در تمرین خود به شکلی که با خدمات شما کار می کند ، درج کنید. شما می توانید مشتری ها قبل ، حین یا بعد از کار 1: 1 با شما برنامه هایی را انجام دهند. ما همچنین یک وبینار شیرجه عمیق با سایر پیشنهادات خلاقانه برای دوره هایی داریم که امیدواریم دوست داشته باشید.

5. دوره های مجازی به گسترش دسترسی شما کمک می کند

شما فقط با دوره های آنلاین در شهر یا کشور خود محدود نمی شوید. شما به طور بالقوه می توانید با افراد از سراسر جهان ارتباط برقرار کنید. با حضور در مقابل افراد بیشتری ، می توانید در سفر سلامتی آنها به آنها کمک کنید و برند دیجیتالی خود را بسازید. دوره ها می توانند به شما در زندگی در آن شیوه زندگی دیجیتال عشایری که در آن آرزو کرده اید کمک کند.

یکی از احتیاط ها: همه نهادهای نظارتی به پزشکان اجازه نمی دهند دوره های آموزشی در صورت تقاضا را به مشتری های خارج از صلاحیت خود بفروشند. اگر یک متخصص مجوز هستید ، قبل از سرمایه گذاری در به اشتراک گذاشتن دوره های خود با جهان ، ابتدا مقررات خود را بررسی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حقوقی برای برنامه های آنلاین ، وبلاگ ما را در مورد ملاحظات قانونی برای برنامه آنلاین خود بررسی کنید.

6. دوره های سلامتی آنلاین ، مشتری های بالقوه جدید 1: 1 را جذب می کنند

هنگامی که شما شروع به تبلیغ برنامه های آموزش آنلاین خود به صورت آنلاین ، در تمرین خود و از طریق مراجعه و کلمه به دهان می کنید ، می توانید یک گروه کاملاً جدید از مشتری 1: 1 را جذب کنید. برای مشتری های جدید و بالقوه ، برنامه آنلاین شما ممکن است اولین معرفی آنها برای خدمات شما باشد یا عامل تصمیم آنها برای همکاری با شما باشد. برنامه های آنلاین به افراد کنجکاو این امکان را می دهد تا خدمات شما را به روشی کم خطر امتحان کنند تا ببینند آیا با هم کار می کند. اگر مشتری از تجربه خود راضی باشد ، احتمال دارد که آنها همچنان خدمات دیگری را با شما رزرو کنند. آنها همچنین برای پیروی از توصیه های شما آماده و انگیزه می شوند زیرا انتظارات قبلاً در دوره شما تعیین شده است.

7. احساس موفقیت پس از اتمام دوره بر حفظ مشتری تأثیر می گذارد

وقتی صحبت از یادگیری می شود ، وقتی چیزی را تمام کردید ، هیچ انگیزه بهتری از این احساس موفقیت وجود ندارد. هیچ چیز باعث نمی شود مشتری بخواهد به دنبال برنامه مجازی یا پیروی از برنامه کلی سلامتی خود ، بیشتر از موفقیت در برنامه اول باشد. با تمرین بهتر ، می توانید آن دسته از مشتریانی را که دوره خود را به پایان رسانده اند ، برچسب بزنید تا بدانید که چه کسی به پیگیری نیاز دارد. سعی کنید به اندکی پس از اتمام دوره آنها به نتیجه برسید تا بتوانید به آنها کمک کنید در حالی که آنها بسیار انگیزه دارند تا به اهداف خود بپیوندند.

8- برنامه های آنلاین می توانند درآمد منفعل ایجاد کنند

بعد از اینکه وقت خود را صرف ایجاد و تبلیغ منابع آنلاین مانند دوره ها یا کتابهای الکترونیکی کردید ، می توانید از این مواد برای تهیه برنامه بعدی خود استفاده کنید. بر خلاف بازدید 1: 1 ، این برنامه ها مقیاس پذیر هستند. تلاش مشابهی برای اجرای یک برنامه با 10 یا 1000 نفر انجام می شود. مقیاس گرفتن بدون فرسودگی ، همان چیزی است که ما در مورد آن هستیم.

بسیاری از پزشکان در حالی که روابط مشتری تأثیرگذار را حفظ می کنند ، راه های اضافی برای کسب درآمد فراتر از 1: 1 را جستجو می کنند و دوره های آنلاین به شما امکان می دهد تا جنبه های تمرین خود را رشد داده و خودکار کنید. با این زمان و انرژی صرفه جویی شده ، می توانید بر روی بازدید 1: 1 تأثیرگذارتر تمرکز کنید. آیا می خواهید راه های بیشتری برای کسب درآمد منفعل پیدا کنید؟وبلاگ ما را بررسی کنید.

ایده های برنامه سلامتی مجازی برای تمرین 1: 1 شما

در مزایای برنامه ها فروخته می شود؟هنوز کمی مرعوب شده است؟ما شما را می شنویم و می خواهیم شروع کار را آسان تر کنیم. اگر احساس گیر کرده اید ، در اینجا برخی از ایده های برتر برنامه سلامتی مجازی ما برای الهام بخش وجود دارد:

  • 10 روز چالش مراقبت از خود-مراقبت از خود به مشتریان اجازه می دهد تا در آینده درهای دیگر عادت های سالم را باز کنند. تیم ما یک الگوی برنامه انجام شده برای شما ایجاد کرده است تا با حساب کاربری بهتر خود استفاده کنید. برای یادگیری نحوه دسترسی به این الگوی از حساب کاربری بهتر ، اینجا را کلیک کنید. مشتری بهتر نیست؟برای امتحان کردن برنامه های رایگان 14 روزه ثبت نام کنید تا برنامه های خود را امتحان کنید!
  • کد برنامه: برنامه_5becd532627d1411a478e96d8d626427ed543704

Practice Better program share code

  • برنامه تناسب اندام - آیا شما یک مربی شخصی هستید؟این فرصتی برای جمع آوری یک برنامه پایه تناسب اندام است
  • برنامه تنظیم مجدد روده 30 روزه-زیرا شما و مشتریان خود می توانید 30 روز کاری انجام دهید و روده ، همانطور که می دانیم ، در مرکز سلامتی ما است
  • مغز بهتر ، برنامه شما بهتر است - این برنامه می تواند برای نوازندگان بالا که می خواهند به خوبی پیر شوند و روی عملکرد ذهنی خود تمرکز کنند ، جذاب باشد
  • برنامه 28 روزه Health Health Start-برای کسانی که نیاز به بازگشت به برخی از عادت های سالم دارند
  • برنامه پیشگیری از دیابت مجازی - این برنامه می تواند مبانی مدیریت قند خون را آموزش دهد در حالی که شما روی تغییر رفتار استراتژیک تمرکز می کنید
  • برنامه سلامتی کارکنان مجازی - این برنامه می تواند به شرکت ها به بازار عرضه شود ، و دسترسی شما را بسیار افزایش می دهد

چه نوع دوره های آنلاین وجود دارد؟

بنابراین چه نوع برنامه ای برای ایجاد اول (یا بعدی)؟قالب های مختلف برنامه کاربردهای و مزایای مشخصی دارند. این مفید است که بدانید قبل از تنظیم برای ایجاد یک برنامه ، چه کاری می خواهید انجام دهید.

برنامه های ثابت

با استفاده از برنامه های ثابت به تاریخ بهتر ، می توانید تخصص خود را با چندین مشتری به طور همزمان به اشتراک بگذارید-همه از یک پلت فرم ایمن و ایمن. برنامه های تاریخ ثابت به طور خودکار از تاریخ شروع ثابت تا یک تاریخ پایان ثابت اجرا می شوند. این نوع برنامه همچنین به شما امکان می دهد گردش کار خود را خودکار کنید و برخی از آن کار دستی خسته کننده را از صفحه خود خارج کنید. با تمام وقت اضافی که خواهید داشت ، می توانید بیشتر روی رشد مشاغل خود تمرکز کنید و دوره های عالی تری را برای کمک به ایجاد تمرین خود داشته باشید.

برنامه های آموزش همیشه سبز

احساس می کنید دائماً خود را تکرار می کنید؟برنامه های آموزش همیشه سبز می توانند این تکرار را به جریان نقدی برای تجارت شما تبدیل کنند. با برنامه های همیشه سبز ، می توانید تمام منابع آموزشی را که به طور معمول با مشتریان به اشتراک می گذارید به روشی سازمان یافته و ساده ، در اختیار شما قرار دهید. با اتوماسیون این بخش از فرآیند خود ، نه تنها در وقت خود صرفه جویی می کنید ، بلکه تجربه مشتری خود را غنی می کنید زیرا هر زمان که بخواهند به راحتی می توانند به منابع برنامه دسترسی پیدا کنند. و بر خلاف برنامه های به تاریخ ثابت ، برنامه های همیشه سبز دارای تاریخ شروع انعطاف پذیر هستند و به مشتریان این امکان را می دهد تا در صورت مناسب بودن برای آنها ثبت نام کنند.

در اینجا نمونه ای از صفحه ثبت نام برای یک برنامه همیشه سبز وجود دارد:

Evergreen program registration page

برنامه های خود

همه متفاوت می آموزند. با برنامه های خود گام ، مشتریان می توانند ضمن تحقق اهداف بهداشتی خود ، از زمان خود بهترین استفاده را کنند. کسانی که با سرعت کمتری حرکت می کنند ، این فرصت را دارند که بدون عجله ، اطلاعات را در زمان خود جذب کنند و کسانی که کمی سریعتر چیزها را انتخاب می کنند می توانند بدون احساس حوصله (و در نهایت بی علاقه) به جلو حرکت کنند. برنامه های خود گام به شما امکان می دهد تا افراد آموزش را در برنامه خود قرار دهند. و مانند سایر برنامه ها ، پس از ایجاد مواد ، می توانید به همان تعداد افراد بخواهید که برای هزینه های متوسط (در صورت وجود) هزینه های افزایشی را آموزش دهید.

برنامه های فقط ایمیل

هنگامی که مشتری های جدید در یک برنامه فقط ایمیل ثبت نام می کنند ، می توانید کل مراحل را از طریق ایمیل خوش آمدید از طریق سفر برنامه به صورت خودکار انجام دهید. برنامه های ایمیل به یک بستر منجر نمی شوند ، اما تمام محتوایی را که مشتری به آن نیاز دارد به صندوق ورودی خود تحویل دهید. با برنامه های فقط ایمیل ، می توانید به همان اندازه که می خواهید ایمیل های برنامه ارسال کنید ، از قبل برنامه ریزی شده و آماده استقرار در اختیار خود باشید. آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید این برنامه را با تمرین بهتر ایجاد کنید؟اینجا را پیدا کنید

با دوره های آنلاین تمرین خود را شروع کنید

هیچ کمبودی برای فروش دوره های آموزشی آنلاین یا روش های منحصر به فرد برای فروش آنها وجود ندارد. علاوه بر دستیابی به مشتریان بیشتر و راضی نگه داشتن مشتریان فعلی، ارائه دوره های مجازی می تواند فرصتی سودآور و تغییر دهنده بازی برای تجارت شما باشد. نه تنها دوره های آنلاین ارزش افزوده ای به تمرین شما دارند، بلکه منابع ملموسی را نیز به نمایش می گذارند که منعکس کننده تخصص شما هستند. دوره های آنلاین سلامتی مکمل کاملی برای کسب و کار فعلی شما یا به عنوان ستون تمرین شما هستند!

Practice Better پلت فرم کامل مدیریت تمرین برای متخصصان تغذیه، متخصصان تغذیه و متخصصان سلامتی است. تمرین خود را ساده کنید و آزمایشی رایگان 14 روزه خود را از امروز شروع کنید.





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: